ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016

ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΜΕ ΠΡΩΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗ Ε.Π.Ο.Κ.


ΤΗΣ ΛΕΝΑΣ ΦΑΤΟΥΡΟΥ


"ΚΥΠΡΟΣ  

 Α' ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΟΜΙΛΟ ΚΥΠΡΙΩΝ 

Σε βρήκα μόνη στη γωνιά
με θρήνο ποτισμένη,
και την καρδιά να ξεψυχά
στον χάροντα δοσμένη.

Βαμμένη μ'αίμα και φωτιά
στους άγριους βοριάδες.
Όλα τα όμορφα χωριά,
κι όλοι οι μαχαλάδες.

Στην εορτή της Παναγιάς
σου έμπηξαν το μαχαίρι,
πτωμάτων σάρκες να μετράς
μ'ένα κερί στο χέρι.

Μύρο και δάκρυ σ'άλειψα
πληγές να επουλώσω.
Το βιασμένο σου κορμί,
μήπως και ξαλαφρώσω.

Της προδοσίας είσαι συ,
το τάλαντο του Ιούδα.
Του Ελληνισμού ματιά θολή,
χαμένη πεταλούδα.

Στου ονόματος σου τ'άκουσμα
τα σωθικά μου καίνε,
σαν του ανέμου σάλπισμα
<ΚΥΠΡΟ> μου λες με λένε.

Δεν τη φοβάμαι την Τουρκιά,
τα βρόμικα της πάθη.
Μα,προσδοκώ τη λευτεριά
στου ονείρου μου τα βάθη.

ΛΕΝΑ ΦΑΤΟΥΡΟΥ."
ΚΥΠΡΟΣ

Α' ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΟΜΙΛΟ ΚΥΠΡΙΩΝ

Σε βρήκα μόνη στη γωνιά
με θρήνο ποτισμένη,
και την καρδιά να ξεψυχά
στον χάροντα δοσμένη.

Βαμμένη μ'αίμα και φωτιά
στους άγριους βοριάδες.
Όλα τα όμορφα χωριά,
κι όλοι οι μαχαλάδες.

Στην εορτή της Παναγιάς
σου έμπηξαν το μαχαίρι,
πτωμάτων σάρκες να μετράς
μ'ένα κερί στο χέρι.

Μύρο και δάκρυ σ'άλειψα
πληγές να επουλώσω.
Το βιασμένο σου κορμί,
μήπως και ξαλαφρώσω.

Της προδοσίας είσαι συ,
το τάλαντο του Ιούδα.
Του Ελληνισμού ματιά θολή,
χαμένη πεταλούδα.

Στου ονόματος σου τ'άκουσμα
τα σωθικά μου καίνε,
σαν του ανέμου σάλπισμα
<ΚΥΠΡΟ> μου λες με λένε.

Δεν τη φοβάμαι την Τουρκιά,
τα βρόμικα της πάθη.
Μα,προσδοκώ τη λευτεριά
στου ονείρου μου τα βάθη.

ΛΕΝΑ ΦΑΤΟΥΡΟΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου