ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016

Η ΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΜΙΝΑΣ ΜΠΟΥΛΕΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ
ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΗΝ





Σε μια φλεγόμενη Άμμο
Σε μια φλεγόμενη άμμο 
κύλησαν τα βήματα μου νηφάλια.
Xαλύβδωσα την θέληση μου
ενάντια στην φαιδρότητά σου,
σαν χείμαρρος που κατέρρεε
στο χάρτινο βασίλειο σου
μέσα σε λέξεις ωχρές , ασφυκτικές
μεγαλώνοντας την απόσταση 
ανάμεσα μας,
σ' ένα ακατάληπτο οδυρμό.

Bαθαίνοντας στις πιο μικρές σου αμυχές
σε μια συγκαλυμμένη χειρονομία
καθηλωμένη σε ένα ρήγμα, κλυδωνισμένο
ηγεμονεύοντας το Απόλυτο Μηδέν.

Χαμήλωσα τα σφραγισμένα μου βλέφαρα
στο πέρασμα σου, όπως ο Αττίλας
στην πληγωμένη μου σάρκα 
συνέχισα τον δρόμο μου, αφήνοντας πίσω 
μια έρημη και κατακερματισμένη γη
να καίει στα συντρίμμια σου.

Μίνα Μπουλέκου
Από την Ποιητική μου Συλλογή
"Πέρα απ' τον ορίζοντα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου