ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016

<<Η ΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ>>
ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΤΗΣ ΜΙΝΑΣ ΜΠΟΥΛΕΚΟΥ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ
<<ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑ>>



29 Μαϊου 1453 - Η Άλωση της Κωνσταντινούπολης
Περιμένοντας Στα Τείχη
Στα χνάρια της Ανατολής
ανύψωσα τα τείχη μου,
σαν ένας περιπλανώμενος ημίθεος
καθορίζοντας την Ανάταση μου.

Πνεύμα Αρχέγονο, με οδήγησε 
στο κλέος των λαμπερών προγόνων μου,
στα χνάρια που μου κληροδότησαν
απεικονίζοντας το βασιλικό οικόσημό μου.

Οι σάλπιγγες μου, ήχησαν με παντοδυναμία
σε μια Πράξη Ελέους στο Βωμό των Αδυνάτων.
Φωνές Αμέτρητες, 
αντήχησαν στα ερημωμένα κάστρα
πέτρινα λιθάρια ξεχασμένα απ' το χρόνο.

Ένδοξοι Στρατηλάτες μου
στου Ήλιου τ’ Αποκορύφωμα
έγειρα σε μια Δάφνη Δοξασμένη
στους αιώνες που περάσαν.

Θύμηση νοσταλγική, το μεγαλείο σας.
Φυλλομετρούσα μία μία 
τις σελίδες των Άθλων σας.

Αποστράπτουσα, θα κείτεται
η λάμψη στην Βασιλεύουσα Μας.
«πάλι με χρόνους και καιρούς, πάλι δικιά μας θα ‘ναι»
Ευχήθηκα από καρδιάς,
ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ στο ΓΕΝΟΣ ΜΑΣ!

Μίνα Μπουλέκου
Από την Ποιητική μου Συλλογή
"Πέρα απ' τον ορίζοντα""




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου