ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2016

ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΙΗΜΑ 
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΚΑΠΕΛΟΥΖΟΥ 
<<ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ>>



ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ…
Για Σένα και για Μένα είναι το Σε αγαπώ,
Ρόδο απ’ της καρδιάς τα βάθη που ανθίζει,
Ρούχο που το φοράς και το φορώ
και σαν πανάκι βάρκας που ανεμίζει.

Μ’ ένα τραγούδι αλλιώτικο απόψε θα στο πω,
Θα ’ρθει ο ήλιος να το πλέξει στα μαλλιά σου
Θα ’ναι χειμώνας, άνοιξη, φθινόπωρο ας πω…
Ή καλοκαίρι όμορφο σαν τα γλυκά φιλιά σου.

Θα σου κρατώ το χέρι ,το φωνάζω δυνατά
Κι ως τ’ ακροούρανα θα φθάνει η φωνή μου
Πως σ’ αγαπώ, η καρδιά μου ακόμη μια φορά
Θε να στο λέει άστρο μου κι αγγελική μορφή μου.

Για Σένα και για Μένα είναι το Σε αγαπώ,
Άστρο και ρόδο αμάραντο, καρδιά μου,
Κι άστρο του σύμπαντος κι όνειρο θεϊκό
Όταν θα σε κρατώ σφιχτά στην αγκαλιά μου.

Σφυρίζει ο αγέρας μες στη νύχτα σαν τρελός,
τα σύννεφα τρέχουν αλαφιασμένα
για να προφτάσουν να σου πουν: ποιός είναι αυτός
που ’χει τα μάτια του επάνω σου στραμμένα.

Για Σένα και για Μένα είναι το Σε αγαπώ,
δώρο καρδιάς τρελή μου αγαπημένη,
και δυο και τρεις φορές θα σου το ξαναπώ
πως στην καρδιά μου μέσα, εγώ, σ’ έχω κλεισμένη.

Αθήνα 10-12-2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου