ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ 
ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΑΝΔΡΕΟΥ 
<<ΣΗΜΑΔΙΑ ΑΝΕΞΗΤΙΛΑ>>


Σημάδι' ανεξίτηλα
Με τα μάτια βαμμένα
ντυμένη στην πέννα
σκιές που μου πάνε
και τα χείλη γελάνε
μα της ψυχής τα κομμάτια
χαρακιές μες στα μάτια
τις ρωγμές τους αφήνουν
που ποτέ τους δεν σβήνουν.

Σημάδι' ανεξίτηλα
του πόνου σφραγίδες
από όνειρα κίβδηλα
προδομένες ελπίδες...
τα μάτια καθρέφτες 
προδίδουν το δράμα
τα μάτια επαίτες 
βουβό πια το κλάμα

Κι αν τα χείλη γελάνε 
τα μάτια μαρτυράνε 
πληγές χαραγμένες 
στην ψυχή μου θαμμένες..
σημάδι' ανεξίτηλα
του πόνου σφραγίδες
τις ρωγμές τους αφήνουν

1 σχόλιο:


  1. Ευχαριστώ αγαπημένη μου Όλγα Κανελλοπούλου Ντινοδήμου για την ένταξη του ποιήματοs μου
    "Σημάδια ανεξίτηλα" στο αξιόλογο ιστολόγιο "Blooming word"
    Σημάδι' ανεξίτηλα

    Με τα μάτια βαμμένα
    ντυμένη στην πέννα
    σκιές που μου πάνε
    και τα χείλη γελάνε
    μα της ψυχής τα κομμάτια
    χαρακιές μες στα μάτια
    τις ρωγμές τους αφήνουν
    που ποτέ τους δεν σβήνουν.

    Σημάδι' ανεξίτηλα
    του πόνου σφραγίδες
    από όνειρα κίβδηλα
    προδομένες ελπίδες...
    τα μάτια καθρέφτες
    προδίδουν το δράμα
    τα μάτια επαίτες
    βουβό πια το κλάμα

    Κι αν τα χείλη γελάνε
    τα μάτια μαρτυράνε
    πληγές χαραγμένες
    στην ψυχή μου θαμμένες..
    σημάδι' ανεξίτηλα
    του πόνου σφραγίδες
    τις ρωγμές τους αφήνουν
    που ποτέ τους δεν σβήνουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή