ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

ΕΙΝΑΙ ΛΕΥΤΕΡΗ... ΜΑΣ ΓΡΑΦΕΙ 
Η ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΡΑΒΒΑΡΙΤΗ ΚΟΥΡΟΥΜΑΛΗ 
ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΗΝ




ενός χαμένου κόσμου, 
πώς ζεις τα ορατά δράματα της εποχής μας,
πώς δεν αντέχεις να υπομένεις
το μαστίγωμα των ονείρων σου,
πώς υποφέρεις διότι κάποιοι "αντίνοοι "
στοχεύουν στην συρρίκνωση του κόσμου
δίχως έλεος...
Μου είπες πως πονά η ψυχή σου διότι 
οι πνευματικοί βανδαλισμοί ακρωτηριαζουν 
το είναι σου,
πώς οι πράξεις ανομίας κινούν τα νήματα 
πέρα από κάθε ηθική, 
πώς στον δεδομένο χωροχρόνο της ζωής σου 
αισθάνεσαι περισσότερο από ποτέ 
την επιθανάτια αγωνία της μοναξιάς,
πώς οσμενεσαι την σήψη η οποία κάθε 
κύτταρό σου έχει μολύνει...
Μου είπες πως ήρθε το τέλος...
-Ποιό τέλος; 
-Καλά, δεν ακούς που σου μιλώ; 
Δεν άκουγα...
Διότι ο νους μου χανόταν στο απέραντο γαλάζιο που είχα μπρος μου την ώρα που 
πλατάγιαζε των κυμάτων η οργή, 
την ώρα που οι βουεροι ανεμοι κοπασαν κι
οι γλαρηδες σκίζαν περήφανοι τον αέναο ορίζοντα...
Δεν άκουγα διότι το πνεύμα μου ήταν φτερωμενο, γιοματο χαρά και ευτυχία, 
άδειο από παντός κακού και μολυσμου, 
διότι τα θεατά,αθέατα έμοιαζαν στους δικούς μου οφθαλμούς....
Δεν άκουγα διότι δεν αεροβατουσα ανεξέλεγκτα σε χώρους εγωπαθειας προς 
αποφυγή ανάλωσης του εαυτού, 
διότι αγρυπνουσα στις κοσμογονικές αλλαγές 
κρατώντας τα ηνία, 
διότι έμεινα πιστός στην μία και μόνη θεωρία, 
στην μία και μόνη αληθεία, εκείνη της ορθής 
πίστης, εκείνη της Ορθοδοξίας, εκείνη που 
οδηγεί στην ηθική τελείωσιν, 
εκείνη που φωτίζει, θεώνει, χαριτώνει, 
εκείνη που σου επιτρέπει να καλλιεργείς εαυτόν, να σμιλευεις το δικό σου σήμερα, 
το δικό σου αύριο αναμορφωνοντας το ήθος 
και κάθε περιεχόμενο της ζωής σου....
Δεν σε άκουγα διότι είχα ουρανωθεί βλέποντας εκείνο το εκτυφλωτικό φως,
εκείνο που οι δικοί σου οφθαλμοί δεν έβλεπαν 
διότι άφησες άλλους να κρατούν τα ηνία της δικής σου ζωής...
Δεν σε άκουγα διότι μια μελωδία γλυκιά με παρέσυρε να πετάξω στο φως που με καλούσε...
-Εγώ είμαι λεύτερος φίλε μου,πετώ!!!!!
Σε άκουσα να ξέρεις, μα...
Είναι που δεν προσπάθησες να κάνεις κάτι 
για το αέναο ταξίδι...
Αν προσπαθήσεις ίσως να με συναντήσεις πάλι,προσπάθησε φίλε μου,προσπάθησε!!!
Γ.Κ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου