ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2016

ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ 
ΧΑΡΗ ΠΑΠΑΣΑΒΒΑ 
ΠΟΥ ΤΙΜΏΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ 
ΕΓΡΑΨΕ

ΚΙΤΡΙΝΙΣΜΕΝΑ ΦΥΛΛΑ
Αντιγράφω από τις κιτρινισμένες παιδικές μου σελίδες
Σε αγαπώ
είμαι μικρός 
συγχώρεσε με που δεν ξέρω να στο γράψω
ξέρω όμως να στο πω και να το διαβάσω
και να το τονίσω στην λήγουσα με περισπωμένη,
ήμουν καλός στην αποτύπωση των λέξεων...όμως
αυτό γινόταν μόνο στις κενές μου ώρες.

Σας πληροφορώ ότι οι σοβαρότερες ώρες 
ήταν οι ώρες του παιχνιδιού,
απαιτούσαν σκέψη και δεν μου άρεσε να χάνω.

Το σ' αγαπώ 
(ανάθεμα στο μονοτονικό)
μου το έμαθε η μάνα μου 
και ο πατέρας μου
και έτσι εξανεμιζόταν
το περιορισμένο αλφάβητο μου.

ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ
Σε λίγες μέρες θα κυκλοφορήσει 
το δεύτερο ποιητικό μου βιβλίο
με τίτλο 
ΟΡΓΑΣΜΟΣ ΑΓΑΠΗΣ.

Είναι αφιερωμένο στους αγαπημένους μου γονείς
ΚΑΤΊΝΑ ΚΑΙ ΤΖΏΡΤΖΗ,
μου αρέσει να γράφω τα ονόματα τους 
με κεφαλαία ,ήταν οι σπόροι της φύτρας μου 
και οι άσπροι λόφοι της ζωής μου,
θρόνοι της μετέπειτα ζωής μου
και εξ άλλου ήταν ονόματα εύηχα
όπως του αηδονιού το κελάηδημα.

Στις φλέβες μου κυκλοφορούσαν 
αμετάφραστοι στίχοι της Σαπφούς
οι ήχοι της κιθάρας του Αρίωνα
τα τραγούδια του Αλκαίου
και το κάτασπρο αλάτι του Αιγαίου,
ειδικά τα σαββατιάτικα τα βράδια 
που κάναμε βεγγέρα 
με την λάμπα πετρελαίου

Ακολούθησα δρόμους με διάρκεια
ανακάλυψα πράγματα που υπήρχαν
και αποκάλυψα στον εαυτό μου
πράγματα που δεν υπήρχαν
και άλλα τα είχα ονειρευτεί στα 
φύλλα των δένδρων του σύμπαντος.
έτσι κατάφερα να είμαι αυτός που είμαι.

Ένας ανήλικος ταξιδευτής του κόσμου 
που ξέρω τι είναι ΑΓΑΠΗ κουβαλώντας
μέσα μου τις ψυχές των γονιών μου.

Υ.Γ...την λέξη “εξανεμίζεται” την έκλεψα
από εφημερίδα της εποχής και 
η ερμηνεία της μου δόθηκε από τον πατέρα μου.

ΧΑΡΗΣ ΠΑΠΑΣΑΒΒΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου