ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2016

ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΑΣΤΕΡΙ ΕΧΕΙ Η ΛΕΝΑ ΦΑΤΟΥΡΟΥ!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΝΤΕΛΗ 
ΚΑΛΟΤΥΧΟΣ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΣ!



Δυο μικρά χεράκια ικανά να δώσουν
χρώμα και παλμό, σε σφαλιστές καρδιές.
Ένα εννιάχρονο μυαλό,ικανό να σπάσει
το πλέγμα ανεγκέφαλων σαλτιμπάγκων,
γεμίζοντας το ερωτηματικά.
Μία ευαίσθητη ψυχή,πονά το ίδιο για όλα
τα παιδιά αυτού του κόσμου,ζωγραφίζοντας
το μισητό πλέγμα που τα χωρίζει.
Δεν είναι το πλέγμα του κακού γείτονα,
μήτε του απέναντι οικοπέδου. 
Πρόκειται για εκείνο το αόρατης μορφής πλέγμα,
που τοποθέτησαν ανάμεσα στους ανθρώπους
σκουριασμένες ιδέες,και απολίτιστα μιάσματα.
Αυτό το αόρατο πλέγμα λοιπόν,πήρε σάρκα
και οστά φέροντας μαύρο χρώμα,και αγκυλωτή
μορφή, σαν το στεφάνι του Ιησού.
Δυο ματάκια το οραματίστηκαν, και δυο απαλά
ανήλικα χεράκια το ζωγράφισαν,τοποθετώντας
σαν αποστράγγιση του κακού εμπρός του,
ένα νεγράκι με θλιμμένο πρόσωπο.
Σε τι προβληματισμούς άραγε,θέλει να μας
εξαναγκάσει,ο μικρός καλλιτέχνης;
Είμαι σίγουρη,πως έχει σαν σκοπό, την
τιμωρία της συνείδησης μας.
Τα διάφορα μπλεγμένα χρώματα της
ζωγραφιάς του,ένα πράγμα δηλώνουν:
Τα χρώματα όλων των φυλών του κόσμου
κάποτε να γίνουν ΈΝΑ,σαν Μαγιάτικο στεφάνι.

Σ'ευχαριστώ Παντελή μου για τον σεισμό που
δημιούργησες, στη δική μου ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ !

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΕΓΓΟΝΟ ΜΟΥ < ΠΑΝΤΕΛΗ ΤΣΕΛΙΟ >
ΛΕΝΑ ΦΑΤΟΥΡΟΥ.

Παντελής Τσέλιος,εννέα ετών. Να θυμάστε αυτό το όνομα...Πόσο περήφανη νιώθω...επιλέχτηκε η ζωγραφική του από το Μουσείο Ελληνικής παιδικής τέχνης,να μπει ως εξώφυλλο του βιβλίου, ενάντια στον ρατσισμό. Συγχαρητήρια!!! Μικρέ μου άγγελε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου