ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

<<Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΚΟΣΜΟΣ>> 
ΩΡΑΙΑ ΠΟΙΗΣΗ 
ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ 
ΜΑΡΙΝΑΣ ΠΡΟΜΠΟΝΑ 


Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ 
************************************
Ο δικός μου ο κόσμος
δεν έχει το χρώμα της ύλης
μα δεν είναι ολότελα άυλος 
Δεν τον φωτίζει το Φως του ήλιου 
μα δεν είναι κι ανήλιαγος
Στο δικό μου τον κόσμο 
οι άνθρωποι είναι φτωχοί 
μα τίμιοι κι από καλή γενιά 
Αγαπούν ν αγαπούν τα παιδιά 
Το δικό μου τον κόσμο
τον συντρίβει η φτώχεια ,η ανέχεια 
η μοναξιά δεν τον σκοτώνει...
μα οδηγεί σε ψυχής περιπέτεια
Στο δικό μου τον κόσμο ο Έρωτας 
είναι φως με λάμψη ΑΓΑΠΗΣ 
Έχει αγνότητας χάδι και λόγο 
Το δικό μου τον κόσμο 
ζωντανεύει η Ελπίδα 
Έχει Οδό και διεύθυνση :
"ΑΝΟΔΟΣ
ΠΡΟΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΑΧΤΙΔΑ "
Στο δικό μου τον κόσμο 
θριαμβεύει η ΦΙΛΙΑ !!!
.......................
Τον δικό σου τον κόσμο 
πως είναι ; δε μου πες 
δεν είδα ....
Ζεις στην ίδια πατρίδα;

ΥΠΑΡΧΩ 
13/9/2017 
Μαρίνα Ι. Προμπονά

1 σχόλιο:

  1. Υπέροχες!! Πανέμορα ΟΛΑ! Ευχαριστώ και τις δυο σας που Υπάρχετε! Φιλάκια Αγάπης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή