ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2017

<<ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ>> 
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ 
ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ 
ΓΙΟΛΑΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ - ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ 


ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ Σούρουπο ήταν, όταν βρέθηκα στον ιερό τον βράχο του Σουνίου. Άλλος κανείς κοντά μου δεν υπήρχε• μόνον οι άφθαρτες κολώνες - απομεινάρια αιώνια του Ποσειδώνιου ναού - , με χαραγμένες πάνω τους καρδιές ερωτευμένων, μισοσβησμένα ονόματα, φθαρμένα από τον χρόνο. Πέρασα ανάμεσα απ’ αυτές, με δέος στην ψυχή μου, λες και στ’ αλήθεια βρέθηκα δίπλα στον Ποσειδώνα... Γ. Α. - Π. "Συντροφιά με τον Ποσειδώνα" (απόσπασμα). Από τη Συλλογή "Μυθολογία, Μούσα μου".

1 σχόλιο:

  1. Εκλεκτή μου Φίλη Όλγα!
    Σου εκφράζω από βάθους ψυχής ένα Μεγάλο Ευχαριστώ που γι'άλλη μια φορά με τίμησες, αναρτώντας σ' αυτόν τον υπέροχο χώρο ένα ακόμη ποίημά μου...
    Σου εύχομαι μια Ευλογημένη Κυριακή!
    Με ΟΛΗ μου την ΑΓΑΠΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή