ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου 2017

<<ΕΑΥΤΕ ΜΟΥ>> 
ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΤΗΣ ΣΟΦΗΣ ΜΑΣ ΦΙΛΗΣ 
ΜΑΡΙΝΑΣ ΠΡΟΜΠΟΝΑ 



ΕΑΥΤΕ ΜΟΥ ,
-Το ταξίδι στο Φως έχει και αναταράξεις...
Ποικιλία τεράτων, μα εσύ μην αλλάξεις...
Τους τυχάρπαστους διώξε ... 
ομορφιές που λαβώνουν... 
Να χεις άυλο κέρδος τις καρδιές που ημερώνουν...
Τέτοιο ρόλο αλήθειας σου χει δώσει η φύση
Στης ζωής τ ανηφόρι να χαρίζεις τη λύση
Τη βοή αντιδίκων στης ημέρας το γέρμα ..
που μολύνει με μίσος της καρδιάς μεσημέρια ..
ω ,ψυχή μου, πολέμα, τέτοιο εσύ έχεις ρόλο
Να παλεύεις το ψέμα , ν απορρίπτεις το δόλο
-Ναι, άλλο δεν υπομένω .. τη σελίδα γυρίζω...
και ό,τι ειν ειπωμένο σκοτεινό ..τ αγνοώ .. δεν τ αγγίζω ...
-Εαυτέ μου, καρδιά μου, χρόνια εγώ σε γνωρίζω
Λύπες ,δόλο, μαζί Σου, απορρίπτω , τις χαρές συγυρίζω ..
2/9/2017
ΥΠΑΡΧΩ
Μαρίνα Ι. Προμπονά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου