ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2017

<<ΚΟΙΝΟΣ>> 
 ΩΡΑΙΑ ΠΟΙΗΣΗ 
ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ 
ΓΙΩΡΓΗ ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗ 
Κοινός
Μάταιος ο χρόνος
που νόμισα πως ευτυχώ.
Ουτοπία η ευτυχία.
Στο χορό των πολλών ολόγυρά μου
δεν έχει κάθισμα για τη χαρά μου.
Ε ναι, ήθελα έναν ουρανό κατ’ αποκλειστικότητα,
μια θάλασσα πριβέ, που λένε οι ελληνομαθείς,
έναν άνεμο- έρωτα μόνο δικό μου,
μιαν αγάπη δίχως όμοια της,
πιθανόν κι έναν θάνατο να ‘θελα
εντελώς -μες στ’ αστέρια- μόνος.
Αλλά πώς να ξεφύγει από το πλήθος κανείς
και πώς να γίνει ο εαυτός του; Πώς;
Μες στον άκρατο ανταγωνισμό των ζωντανών
είναι κοινός ο ουρανός, κοινή και η θάλασσα,
κοινός και ο δαίμονας άνεμος,
κοινότατος και ο θάνατος βεβαιότατα
κι η ζωή κοινή που τσουλάει 
σαν ρόδα τρελή στην κατηφόρα.
Κι όπως όλοι κι εγώ. Κοινός παρανομαστής
στο κλάσμα του μηδενός προς το τίποτα.
Κυνός ουράς κυνηγός, όπως ο σκύλος μου ίδιος.
Κοινός καθ’ όλα. Κι ουτοπία η ευτυχία.

γ.π.κ-δρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου