ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου 2017

<<"Ερατώ μου, Έρωτά μου".>> 
ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ ΜΥΘΟΣ 
ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙ 
ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΧΕΡΙ
ΤΗΣ ΜΟΥΣΑΣ ΤΗΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ 
 ΓΙΟΛΑΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ 


"Ερατώ μου, Έρωτά μου". Έτσι την προσφωνούσε. Κι εκείνη βυθιζόταν στ' απύθμενα βάθη μιας ευτυχίας πρωτόγνωρης. "Ερατώ μου, Έρωτά μου" της έγραφε. Κι εκείνη, μέσ' απ' όλα αυτά τα γράμματα, το Έψιλον, το ρω, το άλφα, το ταυ, το ωμέγα..., έβλεπε νερά τρεχούμενα, έβλεπε εικόνες του Παραδείσου, έβλεπε ήλιους, φεγγάρια κι αστέρια, έβλεπε το φως του αβασίλευτου Φωτός, έβλεπε την Ερατώ, τη Μούσα τη Ερωτικής Ποίησης, να της χαμογελά, έβλεπε τον Έρωτα, τον γιο της Αφροδίτης, να τη σημαδεύει στο κέντρο της καρδιάς. "Ερατώ μου, Έρωτά μου, Σε Λατρεύω" της ψιθύρισε. Κι εκείνη έγινε ένα με τον Ήλιο. Ανέβηκε στην ψηλότερη κορφή του Ολύμπου. Εκεί, στις εσχατιές του χώρου και του χρόνου. Εκεί, ανάμεσα στους Αθανάτους. Αθάνατη κι αυτή.

4 σχόλια:

  1. Ακριβή μου Φίλη Όλγα!
    Σ' ευχαριστώ από βάθους ψυχής που με τίμησες γι' άλλη μια φορά, αναρτώντας ένα ακόμη ποίημά μου στον εξαιρετικό αυτό ιστότοπο...
    Ειλικρινά, με συγκίνησες!
    Σου εύχομαι έναν Δημιουργικό κι Ευτυχισμένο Σεπτέμβρη.
    Πάντα, με την ΑΓΑΠΗ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΥΤΗ Η ΥΠΕΡΟΧΗ ΓΡΑΦΗ ΣΟΥ ΓΙΟΛΑ ΜΟΥ, ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ! Η ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ... ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ! ΕΓΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή