ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Τετάρτη 9 Αυγούστου 2017

<< ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ>> 
ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΠΟΙΗΜΑ 
ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ 
ΣΤΕΛΛΑΣ ΤΕΡΓΙΑΚΗ 


Αφιερωμένο …
Μέσα απ' τ' αγνάντι στους ουρανούς,
φτιάχνω εικόνες πολύμορφες και λαμπρές
αναζητώντας σε.
Της φύσης τα στοιχεία παρουσιάζονται...
δείχνοντας τη διάρκεια .. 
κι ο χρόνος περνά
σπρώχνοντας μια - μια τις μέρες!

Τ’ αριστεία δίνονται στους τολμηρούς!
Σ΄εκείνους που τον πόνο μετουσιώνουν
και παραδίδονται αγόγγυστα στη ροή… 
‘Έτσι μου είπαν …

Όμως γιορτάζεις αύριο!
Είναι τα ονομαστήριά σου 
και πάντα θέλησες, να είναι ταπεινά!
Δεν έχω άλλο τρόπο ... 
Σου στέλνω το πιο πολύτιμο,
μια ενεργειακή θάλασσα απέραντης ΑΓΑΠΗΣ
Τριανταφυλλένιε μου,
για να σου πει …
" - Να… εδώ κατοικείς … στο μέρος της καρδιάς μου!
Εκεί που είσαι πάντα ...
Κι εκεί θα ‘σαι,
όλα τα χρόνια … ΆΧΡΟΝΑ" !

© Στέλλα Τεργιακή
7.8.2017

2 σχόλια:

  1. ΤΕΛΕΙΟ!!!!!ΓΕΜΑΤΟ ΤΡΥΦΕΡΟΤΗΤΑ!!!!!!!!ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ, Φλώρα μου ... ο Θεός να είναι κοντά σου ... κι εκείνος κοντα στο Θεό !

      Διαγραφή