ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Παρασκευή 25 Αυγούστου 2017

<<ΤΟ ΣΚΙΡΤΗΜΑ>> 
ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΠΟΙΗΜΑ 
ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ 
ΟΛΓΑΣ ΑΧΕΙΜΑΣΤΟΥ 


Το σκίρτημα
Όλγα Π. Αχειμάστου

Ήρθες μ’ ένα χαμόγελο 
και δυο καράβια μάτια,
φούσκωσες τα πανιά του Νού
και τάκανες κατάρτια.

Κι αυτή η αύρα η αλμυρή 
θαρρείς μεσ’ την ψυχή μου
ήρθε και ταρακούνησε όλη τη θύμισή μου
τότε που ήμουνα παιδί
κι έψαχνα στ’ ακρογιάλια
πέτρες και θαλασσόξυλα.

Θάθελα νάμουνα εγώ
του Νου η έμπνευσή σου
για μένα να καρδιοχτυπάς
να τρέμει η φωνή σου.

Μα κι αν ακόμη δεν συμβεί
να είμαι εγώ η καλή σου
μου φτάνει αυτό το σκίρτημα
βωμός στη θύμισή σου.

Ο Έρωτας είναι πουλί
που τη ζωή αγαπάει
ελεύθερο πορεύεται
εκεί ψηλά πετάει
σ’ ορίζοντες και ουρανούς 
εκεί φτεροκοπάει 
με την μεγαλοπρέπεια
που του την χρωστάει 
Θεός μα και οι άνθρωποι
γιατί ψυχή κ σώμα κ καρδιά 
ανταπόκριση ζητάει.


2 σχόλια: