ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Τετάρτη 2 Αυγούστου 2017

<<ΘΑΛΑΣΣΕΣ>> 
ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΠΟΙΗΜΑ 
ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ 
ΓΙΑΝΝΗ ΦΙΛΙΠΠΑΚΗ 


-------- Θάλασσες ----------
Θάλασσα που εξορίζεις τα δειλινά
και του ερχομού σφράγισες τα λιμάνια.
Απέραντη,μα μικρή να χωρέσεις
του μονοναύτη αταξίδευτα όνειρα.
Σαν την μικρή τρυφεράδα του μα'ί'στρου των δαχτύλων μου
στων μαλλιών της το πρελούδιο.
Αύγουστος αφέγγαρος,
χωρίς φάρο στις ξέρες μου.
Όχι θάλασσα μου άλλη οργή,
όχι άλλα ναυάγια,
ένα κουφάρι στις τοιχογραφίες των πέτρινων ακτών,
φτάνει !
Φτάνει ένας διαγραμμένος
απο του καλοκαιριού τα νηολόγια,καπετάνιος.
Γαλήνεψε θάλασσα μου,
ίσως να κοιτά μέσα σου
και να θυμάται,
ίσως μέσα της να σε κοιτά
και να με θυμάται,
ίσως να κοιτά μεσα μου
και να σε θυμάται.
Τα βουβά κύματα σου
μετα της καταιγίδας το σουέλ,διάβασε της.
Μπορεί ακόμη,
κάποιος μετανοιωμένος Ποσειδώνας 
την αντάρα του βυθού μου να δει 
κι'ευλογήσει τις συντεταγμένες της σκεψης της,
για επιστροφή στην Ιθάκη.
Θάλασσες μου ....

Πνευμ.δικ Γιάννης Φιλιππάκης
2/8/2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου