ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2023

 Μία μάσκα, Ένα κενό

Αντιμετωπίζω τη μάσκα σου!
Θα ήθελα να μπορώ
να διαπεράσω το φράγμα
των ματιών σου
να δω βαθιά
και ν’ απαντήσω
στα ερωτήματά μου
για εκείνα τα πολλά
και φυλαγμένα μυστικά σου.
Θα ήθελα να μπορώ
να συλλάβω αυτό
που υποπτεύομαι:
τις καλά προστατευμένες
οιμωγές απελπισίας
που σπαράζουν
την ψυχή σου.

Κάθομαι απέναντί σου
και γνωρίζω
πως αντιμετωπίζω
τη μάσκα σου.
Αυτό και μόνο
ως πεποίθηση
με σπρώχνει να θέλω
να σου προτείνω
το χέρι μου.
Όμως όσο περισσότερο
σε πλησιάζω
και όσο περισσότερο
διαβάζω σε
απομακρύνομαι από σε
όλο και περισσότερο.
Διαπιστώνω τα λάθη μου
για την πρωτινή πίστη
στην ποιότητα
που λείπει τελικά
και στην πλαστή ανάγκη
που εκπροσωπεί
υποκριτικό ταλέντο!
Η μάσκα σου καλύπτει
ένα κενό, ατέλειωτο
ένα δοχείο, άδειο
μία ύπαρξη, ρηχή
κατακυριευμένη
από τη φιλαυτία.
Και αν ακόμα διέθετα
υπέρμετρη γενναιοδωρία
δεν είμαι διορθωτής
των κακώς κειμένων
του Νου
μήτε έχω τη δύναμη
να εμφυτεύσω
συναισθήματα
σε άγονη καρδιά!
Πιπίνα Δ. Έλλη (Pipina D. Elles)

Όλες οι αντιδράσε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου