ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Κυριακή 6 Αυγούστου 2023

  "ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ"

1
Τωρα που 'χω πια φυρανει
και 'χω αρχισει να γερναω
τα συντρίμμια της ζωης μου
ένα ένα τα μετραω
2
Προσπαθω απεγνωσμένα
στο μυαλο να βαλω ταξη
ποια τα λαθη που 'χω κανει
που δεν ημουνα ενταξει
3
Μεσ' τις φάμπρικες για χρονια
και με την ψυχη στο στομα
κι όμως προκοπη δεν ειδα
κι 'μαι στο μηδεν ακομα
4
Νεαρο με συμβουλευαν
μονη να 'χω εννοια μου
την πατριδα την θρησκεια
και την οικογενεια μου
5
Να κραταω χαρακτήρα
τη δουλεια μου να κοιταω
να μη "γλυφω" να μη "σκυβω"
ουτε και να "προσκυναω"
6
Τις καλες αυτές αρχες μου
τις τηρουσα περα ως περα
γιατι πιστευα ο δολιος
πως θ' ανταμειφθω μια μερα
7
Όμως περναγαν τα χρονια
κι εβλεπα να ανεβαινουν
διάφοροι τσανακογλυφτες
κι αξιωματα να παιρνουν
8
Και τεμπέληδες ρουφιανοι
ικανοι για να πουλησουν
και την μανα τους ακομα
λιγη ευνοια ν' αποκτησουν
9
Και 'γω που 'χα χαρακτήρα
και δεν εκανα υποκλισεις
ημουν παντα απ' τους πρωτους
σαν γινονταν απολυσεις
10
Το συμπερασμα που βγαινει
πως σ' αυτόν εδώ τον τοπο
είναι μαγκες οσοι βγαζουν
τα λεφτα τους διχως κοπο
11
Και με το σταυρο στο χερι
οποιος θελει για να παει
θα 'ναι παντα στη ζωη του
μεροδουλι μεροφα'ι'
12
Κι αμα θες με αξιωσεις
στην Ελλαδα να 'σαι καποιος
γινε γλυφτης και ρουφιανος
κι' από χαρακτήρα σαπιος..!

6/8/2023 ~ Βασιλης Λεμπέσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου