ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2017

ΕΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ <<ΑΝΑΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ>> 
ΤΗΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗ


...αν η «αλήθεια» Ψεύδεται το «ψεύδος» Αληθεύει.
Όσο μπορώ, θα προσπαθώ 
να ψάχνω απαντήσεις. 
Άρσεις και τοποθετήσεις.
‘Οσο μου επιτρέπεται ακόμα 
θα ψάχνω αποδείξεις.
Να προλάβω να ατσαλώσω!
Τη Γνώση της αλήθειας να ζωστώ 
μη και παρασυρθώ την Πλάνη να ακολουθήσω 
φίλο τον Όλεθρο να βάλω στο πλευρό μου 
 με ιαχές θριάμβου να τρέχω στον χαμό μου!

απόσπασμα από "Ανακατευθύνσεις"
Μαργαρίτα Αρβανίτη

2 σχόλια:

  1. Με συγκίνησες Όλγα! Μεγάλη χαρά μου δίνει η επιθυμία σου να αναρτήσεις στίχους μου από τις "Ανακατευθύνσεις" στο φιλόξενο και ιδιαίτερα προσεγμένο BloomingWord. Με τιμάς ιδιαίτερα, σε ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα λόγια σου αγαπημένη μου Μαργαρίτα εύχομαι να μας "προλάβουν πριν παρασυρθούμε απ' την Πλάνη"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή