ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016

ΣΤΟ POLIS ART KAFE, ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 21 2 2016  ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΜΟΥΣΙΚΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΒΡΑΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΜΕΛΙΣΣΟΥΡΓΟΥ. 
Η ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΕΙΧΕ ΤΙΤΛΟ
<<ΔΙΧΩΣ ΦΩΤΙΑ, ΔΙΧΩΣ ΓΥΝΑΙΚΑ,ΔΙΧΩΣ ΘΑΛΑΣΣΑ. ΠΥΡ,ΓΥΝΗ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΑ>>

Δεν έχει εισιτήριο η σωτηρία
Δεν έχω χρόνο να σας συστηθώ, 
ούτε θέλω να σας γνωρίσω εκείνη.
Τα ελληνικά είναι μονοπάτι δύσκολο,
με απελευθερωμένες σκέψεις 
δε συστήνω ούτε Αγία 
ούτε μια νύχτα στην κόλαση. 
Δεν έχω το βλέμμα περίσσιο 
για τις επιθυμίες της μαμάς,
τα θέλω των συγγενών 
και τα "τι θα πουν" των γειτόνων.
Έχω μια σκιά που έρχεται συντροφιά 
στο βήμα μου, που ανεβαίνει σκαλοπάτια κι είναι πάντα κάτι εκατοστά πριν από εμένα. 
Σήμερα έχω μια βραχνάδα στο μυαλό,
έχω μια θλίψη στη σκέψη,
στο στομάχι μια αηδία 
και μια ανορεξία στην καρδιά.
Ενημερώνω ότι δεν ευχαριστώ κανέναν και τίποτα για όσα δεν καταλαβαίνουν οι άνθρωποι.
Ενημερώνω πως με ενοχλεί απίστευτα που "δεν πειράζει" για όσα τελικά τους βολεύουν.
Δε συμφωνώ μαζί σας, κι αμφιβάλω αν κι εσείς χαίρεστε που δεν είμαι τουρίστρια. 
Δεν ξέρω όταν ανοίγω τα χέρια, τι αφήνω και τι δέχομαι.
Ξέρω όμως πως όταν απουσίαζω από το σώμα, διηγούμαι στη ζωή μου τη ζωή που θα ήθελα να ζήσω.
Κι αν δεν έδωσα απόψε στο χορό τα βήματα, γιατί χορεύουν τα δάκρυα στο πρόσωπο μου; 
Κι αν δεν άφησα απόψε στην πνοή μια ανάσα, γιατί αναστενάζει η ψυχή και δε βαστά εντός μου;
Κι αν ξέρω να ακούω μελωδίες 
γιατί ξωπίσω από τις νότες 
σουλατσάρουν οι διάβολοι;

Ναι, εδώ πονάω 
εδώ ζαλίζομαι,
εδώ δεν έχει εισιτήριο η σωτηρία 
να με πάρει μαζί της ..... και χάνομαι.

Βασιλική Μελισσουργού © HoneyMaker 
15/2/2016
Αθήνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου