ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

      ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΗΓΗΜΑ ΤΗΣ ΛΕΝΑΣ ΦΑΤΟΥΡΟΥ
<<Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΗΣ ΑΝΝΙΤΑΣ>>
Σταμάτησα τη σχολή γιατί ντρεπόμουν μετά τον βιασμό μου.Το όνομα μου συζητιόταν για καιρό μετά το συμβάν,και κάποιοι ένιωθα πως με λυπόντουσαν. Άρχισα να δουλεύω σε μικρά μπαράκια σαν γκαρσόνα.Από κει και πέρα,όλα ήρθαν μόνα τους.Τα μπαράκια έγιναν ξενυχτάδικα,στην αρχή σαν λουλουδού,ευχάριστη νότα σε αντροπαρέες αργότερα,και κοκότα πολυτελείας στα εικοσιοκτώ μου. Κούρσεψε το κορμί μου κάθε λογής σερνικό,αλλά κούρσεψα και εγώ τα παχειά τους πορτοφόλια αποκτώντας μία διόλου ευκαταφρόνητη περιουσία.Το όνομα μου το άλλαξα.Συστηνόμουν ως Ανούσκα.Πότε-πότε μία περούκα άλλαζε την κόμη μου όποτε αισθανόμουν πως με είχα βαρεθεί με το ίδιο στιλ.

Ακόμα και τώρα,η συνείδηση μου φωνάζει:
---Εσύ σκότωσες την Αννίτα.--
--Γιατί ναι,εγώ την σκότωσα.Κάθε μέρα της κάνω τρισάγιο--.
-----------------------------
Η Αννούσκα του έρωτα,ετούτο το πρωί δεν ξύπνησε.Κάηκε στο διαμέρισμα της.Ήταν φωτιά, που την έβαλε το ίδιο της το χέρι;Τσιγάρο και ουίσκι μαζί,ένα συνδυασμός που πυρπόλησε την γκρίζα ζωή της.Άλλοι είπαν πως την πήρε ο ύπνος,και το αναμμένο τσιγάρο της λαμπάδιασε τα όνειρα,αλλά και την ίδια.Άλλοι ήταν σίγουροι,πως αυτόν τον επίλογο τον διάλεξε εκείνη.Σε αυτή την πικρή ιστορία όμως,υπήρχε και η θετική πλευρά.
Η περιουσία της όλη πέρασε σε μία στέγη γερόντων,και κάποιες χιλιάδες ευρώ,στο νοσοκομείο της πόλης που κατοικούσε,για την αγορά ενός καρδιολογικού μηχανήματος.
Ήταν πολλά τα βράδια εκείνα,που είχε επισκεφτεί το συγκεκριμένο νοσοκομείο με ενοχλήσεις που ένιωθε στην καρδιά.
Τη διαθήκη την είχε συντάξει ένα χρόνο πριν,επισκεπτόμενη τον δικηγόρο της,και την είχε αφήσει στο γραφείο του.Καταλάβαινε πως η ζωή της,-παρ'ότι ήταν μόνο πενήντα πέντε ετών--τελείωνε. Το ποτό και η νύχτα,την είχαν καταρρακώσει.
----------------------------
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΗΓΗΜΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ
<Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΗΣ ΑΝΝΙΤΑΣ>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου