ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Πέμπτη 3 Μαΐου 2018

<<ΑΚΡΟΒΑΤΕΙΣ>> 
ΕΝΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΟΙΗΜΑ  
ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ  
ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΟΥΣΟΥ 


ΑΚΡΟΒΑΤΕΙΣ
Ακροβατείς ψυχή μου
στα ενδότερα της Άνοιξης

και στην ηθική παράκρουση της εποχής μου 
με ρωτήματα κι΄ανάσες-θαμπωμένα !!

Θα δοξαστεί ο αμνός της ποίησης
και θα σπουδάσει ο άνθρωπος τη σιωπή
στις γλυπτικές χορηγίες των παιδιών σου.
Θ΄αποδράσει ο νους μας ακάλεστος,
στη νηνεμία και στη δρόσο της γης.
Θα ποτιστεί με την κρούστα του λόγου
που ξεχύνεται γύρω σου φωτισμένη !!

Τρίκλωνη ψυχή μου κατασπάραχτη
με ταπεινά κρωάσματα του Μάη
κι΄ολοκαύτωμα της μέρας άσβεστο
ποιό θάναι το στερνό σου χαιρέτισμα ;;

Από το βιβλίο μου ΄΄Ρωτήματα Ψυχής΄΄
Με την αγάπη μου !!--καλό και αισιόδοξο Μάη !!
Κώστας Καρούσος 1 / 5 / 2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου