ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Παρασκευή 11 Μαΐου 2018

<< Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΟΥ>> 
ΕΝΑ ΔΥΝΑΤΟ ΠΟΙΗΜΑ 
ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ 
 ΜΑΡΙΝΑΣ ΠΡΟΜΠΟΝΑ 



Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΟΥ
*********************************
Μέσα μου κατοικεί όλο το σύμπαν 
και τούτο δε χωράει σε παρεξηγήσεις...
Χιλιάδες άνθρωποι στη ζωή μου ήρθαν 
μέσα απ του χρόνου τις αναρτήσεις
καλοί ,κακοί, όμορφοι, άσχημοι ,
φτωχοί , παρίες , νευρωτικοί,διάσημοι

Τους έχω εκεί, στίβα ,ή απλωμένους 
λεύτερους άλλους ή χαϊδεμένους
Για χρόνια τώρα μ 'άιχμαλωτίζουν 
όσοι εκ των άνω τη βία ορίζουν
για να με τρώσουν,πληγώσουν
να με βιάσουν,υποδουλώσουν...

Χιλιάδες όντες ,μα και μή όντες 
γέροι και νέοι , γονείς απόντες
μ έχουν αγγίξει, μ'εχουν βοηθήσει 
γνώσεις αιώνων μου 'χουν χαρίσει
Λένε εγώ απ'ολα κι όλους ότι απέχω 
όχι!μικρή απόχρωση από τούτους έχω

Ζω με το θάνατο και την Αγάπη 
δρω με συναίσθημα και με γινάτι
Είμαι αιχμάλωτος στο υπερφέρον 
κλαίω , γελώ, χρονοτριβώ 
μ' αντιμιλούν , αντιμιλώ ...

Άμποτε να ρθει 'κείνη η στιγμή 
να μείνουν μόνο στη γη οι αγνοί
η αθωότητα να κυριαρχήσει 
τον κόσμο πιο όμορφο να τονε χτίσει ...
Είθε ν' αλλάξουν και τα δεδομένα 
κι ό,τι απομείνει απ' τα γραμμένα 
να γράφει Αγάπη .. για τον καθένα 
ΥΠΑΡΧΩ 
10 /5/2018 
Μαρίνα Ι. Προμπονά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου