ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Πέμπτη 3 Μαΐου 2018

ΕΝΑ ΔΥΝΑΤΟ ΠΟΙΗΜΑ 
<<ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΑΝΑ>> 
ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ 
ΜΑΡΙΝΑΣ ΠΡΟΜΠΟΝΑ  


Θάλασσά μάνα !
Μέσα στ ατέλειωτα Σου κύματα ακουμπώ 
Στο πέλαο πέρα ελευθερία να μου χαρίζεις
Το νου λυτρώνεις, της Αγάπης στεναγμό 
Τις τρικυμίες της ζωής αντισταθμίζεις....

Για λαβωμένα μυστικά μου σου μιλώ 
Κι εσύ ως μάνα τρυφερά με αγκαλιάζεις 
Ώρα την ώρα προλαβαίνεις να μου πεις
Δεν αντιστέκεσαι ! του εγώ στάση ν αλλάζεις

Ακούω κρυφά μες στην ψυχή λόγια γλυκά
Θαρρώ κρατάς κύμα αντιβρόχι στην ουτοπία
Θάλασσα αλήθεια μου, με λόγια στοργικά 
Ηχείς εντός μου ως θεική ,άγια μελωδία ...

Κύμα το κύμα "Σ αγαπώ "αναφωνείς 
Κι αν χάθηκε απ τον κόσμο η κοσμιότης 
Στους αναρίθμητους αιώνες της ντροπής 
Πόλεμο δίνει στο κακό σοφία, πραότης...

Θάλασσά μάνα!
Του πόνου δίνη με του ονείρου αντιστοιχείς
Κι ενώ απ την τρώγλη της κοινωνίας ξεμακραίνω 
Στην αγκαλιά σου τη γαλάζια με ωθείς 
Διώχνω τις πίκρες μες στα κύματα ανασαίνω...
Σύμμεικτα Χρόνια 
Μαρίνα Προμπονά 
1/5/2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου