ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017

<<ΠΑΡΑΝΟΙΑ>> 
ΕΝΑ ΤΡΥΦΕΡΟ ΠΟΙΗΜΑ 
ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ 
ΠΑΝΤΕΛΗ ΒΕΛΚΟΥ 

ΠΑΡΑΝΟΙΑ

Έφτιαξα ένα σπίτι δίπλα στο κύμα,
για να καθόμαστε στην βεράντα
και ν αγναντεύουμε το πέλαγος!!
Να πλυμιρίζεις από ευτυχία από
όλλη αυτή την αγνή φυσική ομορφιά..
Κι εγώ να βλέπω μέσα στα μάτια σου
από που πηγάζει η αγάπη !
Μα όπου υπάρχει τόση ευτυχία, 
κάτι συμβαίνει κι έρχεται ο θάνατος
και τα σβήνει όλα...
Τώρα κάθομαι μόνος στο σημείο 
που καθόμασταν μαζί και κοιτώ
μ απλανές βλέμμα χαμένος μέσα 
σ ένα κόσμο ψεύτικο αφού η αλήθεια 
έχει χαθεί μαζί σου..
Το σώμα σου ψυχή μου το έχει 
αγκαλιάσει η Γή, για να προχωρίσει
στην μετάλαξη και μετά να βγούν 
ρόδα, κρίνα ευωδιά να σκορπίζουν..
..................................
Το μόνο που έχω κρατήσει από εσένα
ειναι τα ματια σου..
Τα ξεχώρισα από το σώμα σου 
και τα κράτησα..
Μέσα στους πάγους, κράτησαν χιλιάδες 
χρόνια, άθικτα από την φθορά, τόσα 
και τόσα όντα,έτσι έκανα κι εγώ,
εκεί τάχω φυλάξει, για να μείνουν 
αναλλοίωτα μέσα στον χρόνο και ίσως
μπορέσει κάποια στιγμή η τεχνολογία,
να σε ξαναδημιουργίσει και να 
σε φέρει πάλι πίσω..
Για να δεί ο μελοντικός κόσμος,
μέσα από τα μάτια σου, τι σήμαινε τότε
η αγάπη,η αληθινή αγάπη..
Αντίο ψυχή μου,αντίο μάτια μου..
Κάπου μέσα στο χρόνο μετά από πολλές
ζωές θα ξαναβρεθούμε ...

Pantelis Velkos 3/7/2017..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου