ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017

<<ΠΡΕΠΕΙ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ...>>  
ΣΟΦΟΙ ΣΤΙΧΟΙ  
ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ 
ΒΙΚΥ ΤΣΙΜΠΙΡΛΗ  


ΠΡΕΠΕΙ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ....
Σ΄αυτά τα χιλιοστόλιστα, τα βαρυφορτωμένα,
τα λόγια τ΄αγεφύρωτα, τα απολιθωμένα !

Τ΄ανέψυχα, χωρίς αρχή, μέση και ένα τέλος,
που σε πετούν στο τίποτα, σαν νά΄σαι ένα βέλος !

Έκπληκτος κλειδωνίζεσαι, σε μια μεγάλη τρύπα,
είναι η τρύπα του νερού, γι΄αυτήν που χθες σου είπα !

Την λένε "αριστούργημα", μιλούν για "εξοχοτάτη",
μα μου λασπώνει το μυαλό, καθώς τον εφιάλτη !

Δεν έχει νόημα μηδέν, νερό ξαναγεμίζει,
κλείνει και χύνεται ξανά, το δέρμα μου αγγίζει !

Μα δεν αγγίζει πουθενά, την τρυφερή ψυχή μου,
γιατί είναι τρύπα του μηδέν και μοιάζει στη ζωή μου !

Μα ποιος ποτέ του θα νοιαστεί, για τις πληγές εντός μου ;
Του αρκεί αυτός νά΄ναι καλά και νάν΄Τρανός του κόσμου !!

Αυτά είχα φίλε να σου πω, για τον καημό της λόξας !
Γράφουν, Κεντούν, Ψηλοκοιτούν, για μια σταγόνα Δόξας !!

βίκυ τσιμπιρλή 19/7/17

2 σχόλια: