ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Πέμπτη 11 Αυγούστου 2016

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ
ΕΛΕΝΑΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗ
<<ΖΩΗ ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ>>


ΖΩΉ ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΌΝΕΙΡΑ
Σ' ένα κλουβί αν κάποτε θελήσεις
να με χώσεις, 
το πνεύμα μου ανήσυχο
θα φύγει να πετάξει.

Χρυσό ή μαλαματενιο το κλουβί,
σε μένα αδιάφορο.
Θα ψάξω για τη σχισμή 
για να γενώ δραπέτης.

Τον ουρανό να ιδώ ξανά! 
Τα σύννεφα με τα όνειρα ν' αδραξω! 
Φτερά; Τα 'χω πάντα μαζί μου! 
Τη φορεσια του Ίκαρου
θα βάλω ευθύς αμέσως!

Και σα με ιδεί ο ήλιος ο καυτός
"Φύγε μακριά μου!" κι αν ειπεί
"Μη θέλεις να σε κάψω ζωντανή;"
κι αν με ρωτήσει
Εγώ πάλι θα πάω!

Με το απερισκεπτο του νέου
της ψυχής μου θ' απαντήσω:
"Εμένα δε με μέλλει!
Τη ζέστα σου ας νιώσω μια στιγμή
κι ύστερ' ας αποθανω!

Τι να την κάνω τη ζωή 
δίχως τη λευτεριά,
τα ονείρατα,
τα θέλω τα δικά μου;

Ενώ έτσι,
κι αν καώ, 
θα μείνω στην Ιστορία
ο Ήρωας ο Αθάνατος!

Θα 'χω να λέγω τότε εγώ
πως είμαι ο μόνος ο θνητός
π' αγγίξα τ' Όνειρο μου.

Κι ας ήταν το φιλί τ' ονειρικό
η μόνη αληθινή ζωή
δώρο...
απ' το θάνατό μου! "

Έλενα Χατζηγιάννη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου