ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Πέμπτη 14 Απριλίου 2016

ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΗΣ ΤΖΟΥΛΙΑΣ ΠΟΥΛΗΜΕΝΑΚΟΥ,
ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ.


ΦΕΓΓΑΡΙ ΜΟΥ!


Φεγγάρι μου, ίππευσε τ’ άτια τ’ ουρανού
κι έλα να μ’ ανταμώσεις στην άκρη του ονείρου!
Με νότες ασημιές  τραγούδησε και χόρεψε
ανατολής χορό στην αγκαλιά του κόσμου!

Φεγγάρι μου, στο άλικο αίμα μου βαπτίσου
και πύρινο κατρακύλησε εδώ. 
Τη μοναξιά μου σβήσε!
Μαρμαρυγές στη διαμαντένια θάλασσα σκόρπισε
και διώξε τον πόνο απ’ της γης τα πέρατα!

Φεγγάρι μου, ανέτειλε το άγνωστο μέλλον της ζωής…
Με  περιστέρια ολόλευκα  μηνύματα ελπίδας στείλε!
Ανυψώσου πέρα απ’ της νύχτας το άπειρο
και με το ύστερο φως σου,
ζωντανή κράτησε την ψυχή μου!


Τζούλια Πουλημενάκου
Μέλος του Δ.Σ. της Πανελλήνιας ΄Ενωσης Λογοτεχνών (Ταμίας)

Από την υπό έκδοση ποιητική συλλογή "ΑΠΡΟΣΜΕΝΗ ΑΝΟΙΞΗ" 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου