ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Παρασκευή 15 Απριλίου 2016

ΕΝΑ ΛΥΡΙΚΟ ΠΟΙΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ, ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΜΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΟ, 
ΤΗΣ ΣΤΕΛΛΑΣ ΤΕΡΓΙΑΚΗ.


ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ …
Ριγώ εμπρός σου κι ανακαλώ!
Γνωρίζω πως σε πίκρανα, τα μάτια κλείνοντας σε σένα…
πισωγυρίζοντας σ’ αγώνες, αδιαφορώντας στις πληγές σου!
Ξέρω πως δεν συνάδει η στάση μου, με σένα…
Ξέρω πως δεν ταυτίζεται το Φως μου, με το δικό σου Φως !
Αντιλαμβάνομαι πως δεν σε στήριξα όσο έπρεπε,
πως δεν συνέχισα με στόμφο, εκείνο που παρέλαβα!
Ξεχάστηκα στις ατραπούς της θολερής ντροπής,
προσπαθώντας να ισοσταθμήσω το μένος…
Μα η καρδιά μου είναι κενή… 
Χωρίς εσένα να λάμπεις από ζωή,
το Είναι μου ολόκληρο, είναι κενό!
*
Συγχώρεσέ με, γιατί αντιτάχτηκα στην δική σου πορεία 
που οδηγεί η ειμαρμένη του σύμπαντος και δημιούργησα πληγές …
Συγχώρεσέ με, γιατί ενώ γνωρίζω τις αξίες σου,
εγώ εθελοτυφλώ και σωπαίνω!
Συγχώρεσέ με, γιατί ενώ τώρα βιώνω το αποτέλεσμα 
των λανθασμένων μου επιλογών, εγώ έχω ακόμα την ανωριμότητα,
να σηκώνω το δάχτυλο στον αδελφό μου,
θυμίζοντάς του την διχόνοιά μας!
*
Σωγχώρεσέ με, γιατί σε αρνήθηκα,
αποδεχόμενος όλους εκείνους που σε διέβρωσαν…
Συγχώρεσέ με, γιατί ενώ έπρεπε να σε στηρίζω με κάθε μου πράξη,
κάθε παλμό, με την ανάσα μου ακόμα,
ε γ ώ σε πρόδωσα, να σταυρωθείς!
*
Ξέρω βαθιά εντός μου, ότι φταίω…
Μα Σ΄Αγαπώ !
Σ’ αγαπώ Ελλάδα … γη των κυττάρων μου! 
Σ’ αγαπώ πατρίδα μου, αγαπημένη, 
Φως της ουσίας και των δοξασμένων προγόνων μου!
*
Μην λιγοψυχείς, στάσου αγέρωχη και όρθια
Εύμορφη και γενναία…
όπως εσύ μόνο γνωρίζεις … τόσο, όσο κανείς…
Πάρε απ’ την καρδιά μου, όσο και ό,τι θέλεις…
Γιατί μόνο αν είσαι εσύ καλά, είμαι κι εγώ, σ' αυτή την αμφίρροπη σχέση.
Μόνο όταν είναι αγέρωχη η ψυχή σου,
είναι κι η δική μου ψυχή !
*
Μείνε εκεί, έτσι όπως είσαι πάντα …
Λαμπερή και ολόφωτη 
Να ευλογείς τους σύμπαντες κόσμους,
Να νουθετείς !
*
Κι ακόμα…
Θέλω να ξέρεις,
Πως έστω κι αν μείνει μόνο ένα μόριο της ύλης πάνω στη γη…
με έμβλημά του την Ελληνική σημαία …
Κάτω από κει … θα είμαι εγώ …
Θα κείτομαι, εκεί στα πόδια σου …. Αναστημένος…
Να σ’ Αγαπώ !!!
Το παιδί σου,
Ο Άνθρωπος – Έλληνας !
.
© Στέλλα Τεργιακή
28.6.2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου