ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Παρασκευή 15 Απριλίου 2016

ΜΙΑ ΔΥΝΑΤΗ ΦΩΝΗ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΡΙΑ ΦΙΛΗ ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΔΡΕΟΥ
<< ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ>>


Φωτογραφία της Ειρήνη Ανδρέου.



Τι ΚΡΙΜΑ που ολα για το ΧΡΗΜΑ..................
ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;
Είναι κι αυτή η σιωπή μέσα μου, μαρτύριο..
ούτε δευτερόλεπτο δεν σταματάει να ουρλιάζει.

Φτάνει μέχρι της γλώσσας μου την άκρη..
Την δαγκώνω μέχρι να ματώσει.
"Σκάσε της λέω, χάθηκαν κι οι "φίλοι" 
Τόσα που' χεις πει ποιος τάχα τα ακούει;" 
Αγωνίζεται απ' το λαρύγγι μου να βγει.
Πνίγομαι, σκοτώνω τις λέξεις, τις οξείες..
Κι αυτές ανακυκλώνονται, μαχαίρια και καρφιά..
Πάνε να εκτοξευθούν μα τις πνίγω.. 
κι όλο μου γυρίζουνε μπούμερανγκ......
Πονάω μα σωπαίνω, μ' άφησε κι η ρίμα..
Α να ,της φώναξα και ήρθε: Τι κρίμα....
"Τι κρίμα που όλα για το ΧΡΗΜΑ", μου είπε...
Μετράω τις λέξεις, χάθηκε κι ο ρυθμός...
Και πως θα φτιάξω τώρα ένα τραγούδι 
που να λέει για κρίμα και για χρήμα; 
Όλα τα κρίματα για χρήματα ! 
Ακούτε άνθρωποι και τέρατα της γης; 
Δεν ακούει κανείς.. γι' αυτό σωπάινω...
Μπορεί κανείς με τέρατα και χρήμα να τα βάλει; 
Για το ΧΡΗΜΑ σώπασε για πάντα ο Αϊλάν 
κι εκατομμύρια παδιά...δεν έφτανε γι αυτά...
Μονάχα τούτα θέλω να φωνάξω: 
ΑΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΕ!
ΑΓΑΠΑ ΑΝΘΡΩΠΕ! 
ΣΤΑΜΑΤΑ ΑΝΘΡΩΠΕ! 
ΚΡΙΜΑ ΑΝΘΡΩΠΕ!
Μα πνίγομαι....σκοτώνω τις λέξεις ...
Τόσα που' χω πει ποιος τάχα τα ακούει;
ΠΟΙΟΣ; ΤΙ ΚΡΙΜΑ που όλα για ΤΟ ΧΡΗΜΑ....
ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου