ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Τρίτη 23 Απριλίου 2024

 Με Είπαν…

Με είπαν μαύρο,

με είπαν λευκό.

Δεν είμαι ούτε το ένα
ούτε το άλλο,
πώς να το πω!
Είμαι ένας άνθρωπος,
μέσα στο φως.
Δεν είμαι μαύρος,

ούτε λευκός.
Είμαι ένας άνθρωπος,
τον ήλιο κοιτάζω,
πάνω στο έδαφος,
τη φύση θαυμάζω.
Βλέπω τ’ άστρα
και το φεγγάρι,
τον αγνό άνθρωπο,
μεγάλη χάρη.
Τ’ άστρα μού φέγγουν
και περπατάω,
και την καρδιά μου,
γιατί υποφέρω ρωτάω;
Η καρδιά με κοιτάζει
και δάκρυα τρέχουν
κ’ ύστερα λέει
οι άνθρωποι το έχουν
να σε κοιτάζουν,
να σε κατηγορούν
το φως θαυμάζουν
δεν το μπορούν
να βλέπουν το αγνό
και την αγάπη
το φως το κλείνουν
σ’ ένα ντουλάπι
και στα βουνά
τρέχουν να φτάσουν
το φως να σβήσουν,
κ’ ας το χάσουν.
Δεν είμαι μαύρος,
ούτε λευκός
άνθρωπος είμαι,
Θεού Υιός.
Γιάννης Π. Δαλάπας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου