ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Τετάρτη 17 Απριλίου 2024

 Όλα είσαι εσύ

Μες στην αγκαλιά σου, αρχίζει η ζωή
Δεν την έχω, είμαι μισή
Με κοιτάς και γελούνε τ´αστέρια
Στο χαμόγελό σου φωλιάζουν
Λευκά περιστέρια
Με κρατάς τα ακριβά σου τα χέρια
Με τυλίγουν εκκλησιάς αγιοκέρια
Με μεθούν τα γλυκά σου φιλιά
Ευωδιάζουν κρινάκια λευκά
Η μάτια σου χρυσή ηλιαχτίδα
Ομορφότερη στον κόσμο δεν είδα
Η φωνή σου μουσική σιγανή
Ήχος φλογέρας μελωδική
Τα μαλλιά σου αγέρα πνοή
Τα θωπεύω σαν χαράζει η αυγή
Η καρδιά σου διαμάντι λαμπρό
Που σκορπάει γύρω μου φως
Η ψυχή σου κρηνη ανοιχτή
Μου γιατρεύει κάθε πληγή
Όλες οι μέρες μου είσαι εσύ
Είσαι αντίδωρο της Κυριακής
Είσαι η λυπη και η χαρά
Είσαι ο ήλιος η συννεφιά .
Είσαι το δάκρυ το γέλιο μαζί
Είσαι όλη μου η ζωή
Είσαι τα όσια και ιερά
Είσαι θεία μεταλαβιά
Είσαι η αγάπη σε ξέρω καλά
Συ δεν σκουριάζεις ποτέ δεν ξευτάς
Η ψυχή σου λιμάνι ζεστό
Μέσα του πάντα θα κατοικώ
Είμαι εσύ είσαι εγω
Χωρίς εσένα πως θε θέλω να ζω ;
Μ’αγαπάς !σ’ αγαπώ δυνατά !!!
Και ας μην εβγει ο ήλιος ξανά !!!

ου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου