ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Τετάρτη 11 Απριλίου 2018

<< ΧΑΡΙΣΕ ΜΟΥ >> 
ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΠΟΙΗΜΑ 
ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ 
ΠΑΝΤΕΛΗ ΒΕΛΚΟΥ 



ΧΑΡΙΣΕ ΜΟΥ 
Χαρισε μου μια στιγμη
στα δυο χερια μου σφιχτα
το κορμι σου να κρατησω

κι ολα εγω θα στα χαρισω
της καρδιας μου τα κλειδια
για να μπαινεις και να βγαινεις
την ζωη μου να ομορφαινεις..

Χαρισε μου ενα φιλι
την ανασα σου να πιω
γινε εσυ τωρα το φως μου
και τον ερωτα σου δως μου

Χαρισε μου μια ματια
να φωτισεις την καρδια μου
για να παψω στα κρυφα 
να σε βλεπω στα ονειρα μου

Pantelis Velkos 10/4/2017

3 σχόλια:

  1. Πόσο όμορφα απεικονίζει τον έρωτα ο Ποιητής αυτό το σκίρτημα που κρύβεται στους στίχους σε συνεπαίρνει!!!συγχαρητήρια και στον Παντελή μας και σε εσάς Κυρία 'Ολγα μας!!! Την αγάπη μου και στους δυο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλγα μου σ ευχαριστώ από καρδιάς !!!! Παντα ευγενική !!!! Φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή