ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

<<ΣΤΟ ΜΥΘΟ Η ΑΛΗΘΕΙΑ>>  
ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ  
ΧΡΥΣΑΣ ΝΙΚΟΛΑΚΗ  


ΣΤΟΝ ΜΥΘΟ Η ΑΛΗΘΕΙΑ Το γέλιο των παιδιών ηχεί μεσα στα αυτια μου, όμορφα χαρούμενα χτυπάει η καρδιά μου. Λες κι είμαι εγω παιδί νομίζω πως θεριεύω, και με την φαντασία μου τ' αστερια διαφεντεύω. Υφαινω ιστορία της αυγής πλάθω τους χαρακτήρες, για κακούς βάζω ληστές κι ασχημους πειρατές. Για τους πρωταγωνιστές, κρατάω τους μοιραίους, απ ολους τους πιο όμορφους και τους πιο θαραλλέους... Τρέχω μέσα στο κάστρο τους ψάχνω για τα σεντούκια αυτά που μέσα κρύβονται όλοι οι θησαυροί τους εκει που μεσα βρίσκονται οι φαρμακεροι εχθροι τους. Η λύση είναι ηθική άνθρακας ο θησαυρός, γιατι σαν τον πιάσεις γίνεται καπνός. Λυσσομανά ο άνεμος στοιχειά και δράκοι βγαίνουν, και κάπου εκει στην καταχνιά κρύβεται μια μάγισσα γριά, τόσο αποκρουστική που χάνεσαι στη ματιά της. Αυτή κρατα το λάβαρο βαθια μες στην καρδιά της. Τότε μεμιας πως γίνεται ο άνθρωπος να αποφασίζει, αυτό που τόσο εύκολα η φύση του , του ορίζει, τρέχει να φύγει μαγικά γρήγορα να επιστρέψει, στον δικό του κόσμο γιατι έχει αγριέψει, την ελευθερια του θέλει, να σωθεί και απο τα μαγικά τα φίλτρα να ελευθερωθει... Μεμιάς καταλαβαίνω πώς η ιστορία έχει μήνυμα τρανό την ελευθερία!!! Αυτή ειναι υπέρτατο αγαθό απ το χρυσάφι πιο λαμπερό, σ 'αυτής το όνομα αξιζει να παλεύεις, στο δικο της όνομα τιποτα να μην το διακυβεύεις ... Νικολακη Χρυσα 28/6/17

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου