ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Σάββατο 17 Ιουνίου 2017

<< ΠΑΞΟΙ >> 
ΕΝΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΟΙΗΜΑ, ΟΠΩΣ ΟΛΑ, 
ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΑΣ  
ΓΙΟΛΑΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ- ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ  



Ο Ποσειδώνας θέλησε
να ζήσει την αγάπη του

με τη γλυκιά Αμφιτρίτη
μακριά από τον Όλυμπο,
μακριά απ' όλους τους θεούς
κι απ' τους θνητούς ανθρώπους,
εκεί, δίπλα στη θάλασσα,
πλάι στα γαλανά και γάργαρα
νερά της...

Γι' αυτό, κάποιαν ημέρα,
μ' ένα και μόνο χτύπημα
της θεϊκής του τρίαινας
το νότιο άκρο έκοψε
από την όμορφη τη νήσο
των Φαιάκων,
κι ένα νησί σχημάτισε.
μικρό κι αγαπημένο,
τους Παξούς...

Σ' αυτό το έρημο νησί,
έζησε την αγάπη του
με τη γλυκιά Αμφιτρίτη,
μακριά από τον Όλυμπο,
μακριά απ' όλους τους θεούς
κι απ' τους θνητούς ανθρώπους,
εκεί, δίπλα στη θάλασσα,
πλάι στα γαλανά και γάργαρα
νερά της...
.
.
.
Παξοί: Από τη Ποιητική συλλογή, " Μυθολογία, Μούσα μου"

2 σχόλια:

  1. Εκφράζω, με πολλή συγκίνηση, ένα Απέραντο Ευχαριστώ στην Εκλεκτή και Λατρεμένη μου Φίλη Όλγα Κανελλοπούλου, η οποία με τίμησε αναρτώντας το ποίημά μου αυτό... στον θαυμάσιο ιστότοπό της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΓΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΜΒΑ ΠΟΥ ΥΦΑΝΘΗΚΕ ΠΕΡΙΤΕΧΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ... ΥΦΑΝΤΡΑ ΜΟΥ!

      Διαγραφή