ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2016

ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ  ΤΟΥ 
ΧΑΡΗ ΠΑΠΑΣΑΒΒΑ 
<<ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΟΥ>>



ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΟΥ
Πυρίμαχος αναστεναγμός
απ' τα δόντια της ξερακιανής γης 
λίγο πριν σε χαϊδέψει ο ήλιος,
ο καθρέφτης του Αιγαίου ,
με πανάλαφρο αέρα
πλέκει και ξεμπλέκει την
χρυσαφένια κοτσίδα σου...

Έτσι μας ενώνει μια 
μυστηριώδης μουσική 
βυζαντινών χρόνων,
που μας περιβάλει και 
αφομοιώνεται στη χώρα του Μάκαρα...

Χαίρε Λέσβος θεϊκή,
λησμονημένη στον κρόταφο των εχθρών,
προσκύνημα του κόσμου,
στην άκρη του Αιγαίου,
πλατανόφυλλο της καρδιάς μου...

Γλιστράς αθόρυβα κι αμίλητα 
ανάμεσα στον κόρφο μου 
και στις βουρκωμένες 
ανατολικές φλέβες μου.

ΧΑΡΗΣ ΠΑΠΑΣΑΒΒΑΣ

1 σχόλιο:

  1. Είναι υπέροχος , μ έναν ατίθασο στίχο πλέκει με πενοβελονιές ριχτές τις ομορφιές του νησιού του ,απαράμιλλος υμνητής της Λέσβου,αδιαμφισβήτητα ξεχωριστός ποιητής μ ένα ιδιότυπο δικό του στυλ ανοίγει νέες διαδρομές στην λογοτεχνία .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή