ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2016

ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ
ΘΑΝΑΣΗ ΚΑΡΑΘΥΜΙΟΥ-ΣΕΚΛΙΖΙΩΤΗ
<< δεν έχω...>>



Δεν έχω...
Δεν έχω πια να σου γράψω τραγουδάκι
κι ούτε στίχο έχω μέσα μου να σου πω, 
στο λιόγερμα μόνος τούτο το βραδάκι
στ' άστρα εγώ θα ψάλλω ύμνο χαρωπό.
~
Κοντά στ' ακροθαλάσσι κρίνα θα μαδώ,
τ' άγρια κρίνα που φυτρώσανε στην άμμο
εκείνη τη βραδιά που ήρθες να σε δω,
Σεπτέμβρη έγειρες τ' ακροχείλια χάμω.
~
Δεν έχω να σου δώσω κι άλλη αγάπη,
την πήρες εκείνη την όμορφη βραδιά
στα μάτια σου φάνηκε άγριο δρολάπι,
κι εσύ μία κόκκινη άλικη ροδιά.
~
Στις άμορφες στιγμές εγώ θα περπατώ,
μονάχος τις νύχτες πάντα θα κοιτάζω
τ' αστέρια και στην αγκαλιά μου θα κρατώ
κείνα κρίνα και μ' αγάπη θα τα στάζω.
~
Δεν έχω πια άλλους στίχους να σου γράψω,
τους έγραψα σε μια νυχτιά μ' αστροφεγγιά
πάνω στην άμμο που ήρθα για να κλάψω
στου φεγγαριού την ήσυχη αντιφεγγιά...

Θανάσης Καραθύμιος Σεκλιζιώτης
απ' τη συλλογή μου "υποσχέσεις"

1 σχόλιο:

  1. Υπέροχο γεμάτο λυρισμό!!! Αποπνέει αισθήματα καί άνοιγμα ψυχής!!! Μοναδικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή