ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2016

                                             ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΣΗ ΚΑΡΑΘΥΜΙΟΥ ΣΕΚΛΙΖΙΩΤΗ,
                                                  ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ,
                                                                              <<ΕΛΕΓΕΣ>>


Έλεγες...
Έλεγες πάντα θα είσαι δική μου μοίρα,
ρότα λιτή στην αστεία ροή της ζήσης
άφατο διάβα γλυκό, τα στερνά μου μύρα,
έλεγες πάντα θα είσαι το φως της δύσης.
~
Ρόδι τ' Οκτώβρη σκασμένο στα χείλη φιλί,
έλεγες μοιάζω ρουμπίνι, κρυμμένη θηλή
ήμουν για σένα το πάθος μες στη σιγαλιά,
έκρηξη ρίγους στου κήπου μας την αγκαλιά.
~
Κι ούτε που γύρισες στα μεσημέρια να δεις,
δάκρυα στα μάτια που είχα και πόνο μαζί,
ένας διαβάτης φτωχός σαν χωριάτης που ζει
μέσα στο κρύο δυο λόγια γλυκά να του πεις.
~
Έλεγες πάντα πως είσαι δική μου μοίρα,
μες στη ζωή μου απάγκιο λιμάνι κρυφό,
έλεγες ψέμα κι από τη μορφή σου πήρα
κείνο το βλέμμα σου νέκταρ μου να 'χω γλυφό...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου