ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Σάββατο 9 Μαρτίου 2024

 ΕΛΑ-ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΟ ΒΑΘΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ!


Τα ωραία σου μάτια, πάντα σε διαδηλώσεις
αρχέγονων χορών με παρασέρνουν,
στα πανό γράφοντας συνθήματα Αγάπης...
Και μήτε που θέλω να πάω κάπου αλλού.
Και μήτε που θέλω να αρνηθώ το μεγάλο Ναι!
Γιατί Εσύ μάτια μου, το φως των δικών μου ματιών.
Γιατί Εσύ ο οδηγός στους αγώνες της ζωής,
κρατώντας μου το χέρι από τον καρπό,
καρπούς ανοίξεων φέρνεις στο πανέρι,
λέγοντας:
Ιδού εγώ η Γυναίκα, η αιώνια τροφός
των Υπάρξεων όλων,
μαζί σου τώρα μοιράζομαι το λευκό της ψυχής,
και της καρδιάς το κόκκινο μαργαριτάρι...
Μαζί σου τώρα μοιράζομαι το μυστικό
της Υπόστασης μου,
καλά γνωρίζοντας το αδιαίρετο του Ανθρώπου.
Μην αποστείς του αγώνα,
και των κορμιών μην απολείπεις
την ερωτική αρμονία.
Μαζί να διώξουμε του άγριου Εγώ τα θηρία,
μαζί να λύσουμε τα δεσμά των άδικων Εξουσιών,
που φανερά κατακλέβουν τη ζωή μας...
Έλα! και μην φοβάσαι το όνειρο
του αδιαίρετου Ανθρώπου.
Έλα! ότι ήρθε η ώρα της Ύψωσης και των Δύο...
Νίκος Δημογκότσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου