ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2023

 ΕΧΩ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ

Έχω ένα όνειρο
άσπρο και μαύρο
κι άλλα χρώματα, ίσως μαζί,
για μια θέση στον ήλιο,
για μια θέση στην γη!
Να ζούνε οι άνθρωποι αδελφωμένοι
σαν τα πουλάκια στην ίδια φωλιά.
Να είναι όλοι αγαπημένοι,
γιατί είναι όλοι Θεού παιδιά!
Έχω ένα όνειρο
Να είναι ο καθένας
σπουδαίος κι ωραίος, μοναδικός,
όπως.. όλοι οι άλλοι..
και να είναι της ζωής του σκοπός,
αντί για το χρώμα να διαφέρουν,
ως προς του ήθους το φως!
Να ήταν οι ιδέες ωραίες
και οι θρησκείες όλες να ήταν σωστές
Καλόκαρδοι να ξυπνούσαν,
όσοι κακοί ήτανε χθες!
Δεν φταίνε οι καιροί,
που δεν κελαηδούνε τα αηδόνια
Δεν υπάρχουν καιροί σκοτεινοί
Φταίνε οι σοφοί, που συναινούνε,
οι ποιητές, που σιωπούνε,
Φταίνε οι κακοί κυνηγοί!
Έχω ένα όνειρο,
χειμώνας να μην κυνηγαει τα χελιδόνια
κι αέρας κακός στα φτερά τους να μην φυσά.
Να μην φεύγουν ποτέ, για τα ξένα
Να μην γνωρίσουν ποτέ ξενητειά!
Έχω ένα όνειρο
άσπρο και μαύρο μαζί,
το παιδί με την μάνα να ζει
και ποτέ μα ποτέ, να μην φύγει
απ΄ανάγκη στην ξένη την γη.
Έχω ένα όνειρο
άσπρο και μαύρο
και άλλα χρώματα ίσως μαζί
να μην υπάρχουν έχθρες και μίση
βία, πόλεμοι, θανατικό.
Ειρήνη να έχει η πλάση
και κάθε μπαλκόνι βασιλικό.
Έχω ένα όνειρο
Η αγάπη να ανθίσει
σε ανατολή και σε δύση
Ήλιο να έχει η ψυχή
χαμόγελα όλα τα χείλη
Η γη να είναι αγάπης χαλί
Όλοι οι άνθρωποι
να είναι φίλοι
και όλοι να είναι καλοί
Θεοφανώ Π Θεοχάρη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου