ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Τετάρτη 5 Ιουλίου 2023

 ΔΕΞΟΥ ΤΟΝ ΡΟΛΟ

Δέξου τον ρόλο που σου χάρισα.
Άσε τη μάσκα του κόσμου τούτου
παντοτινά στην άκρη.
Μη σκέφτεσαι πως τα μονοπάτια θα διαβείς.
Εγώ θα σ’ οδηγήσω.
μα το χρυσό το νήμα
στα δυο σου χέρια να κρατάς.
Και θυμήσου, θυμήσου
ποιο είναι το σχέδιο που ήρθες
στη γήινη ζωή σου.
Άσε του κόσμου τούτου τα μικρά
και ζύγιασε με τη ψυχή σου τα μεγάλα.
Βγάλε επιτέλους στην πλάτη σου φτερά
κι εγώ θα στείλω τους ανέμους
να σε πάρουν σ’ άλλη γη ονειρεμένη.
Μ’ αυτή που σε χωρίζει μόνο μία σκιά,
που έχεις στα μάτια σου θαμπή
για να μη τη βλέπεις.
Του κόσμου αυτού αγαπημένη η βοή,
θα μοιάζει με θάλασσας μουρμουρητό
και κύμα που σπάει στ’ ακρογιάλι.
Μη μου νοιαστείς, μη μου σκιαχτείς, μη φοβηθείς.
Αφέσου μόνο μες την αγκαλιά μου.
Θα σου χαρίσω χίλια μυστικά
να τα έχεις στη ζωή σου φυλακτά.
Μαρία Ταπακτσόγλου-Μπούλη
Ιννηλάτες Ονείρων 2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου