ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Σάββατο 24 Ιουνίου 2023

  "Γενέθλιος μήνας"

Πέρα από την θάλασσα
ακούω τον ήχο του Καλοκαιριού.
Ο ήλιος τινάζει τις αχτίδες του
να γίνει αναβάτης
ενός ατίθασου Ιούνη.
Να πιάσει τα γκέμια του.
Άκουσε πως φέτος
κόντρα θα πάει στον καιρό.
Θα έχει λέει πολύ φθινόπωρο.
Χαμογελά, ξέρει πως πάντα εκείνος
θριαμβευτής είναι του Καλοκαιριού.
Πέρα από την θάλασσα
έρχεται το άρωμα του φεγγαριού
βασιλικός μοσχοβολά
από τους κήπους, που σέρνεται
μέσα από τις ματιές των ανθρώπων.
Αφουγκράζομαι τους ψιθύρους των κυμάτων
ακούω λόγια ερωτικά
φέρνοντας στις άσπρες χαίτες τους
τις ηδονές δυο σωμάτων
από την αντίπερα όχθη
εκεί, που έδυσε ο ήλιος και έντυσε
τον Έρωτα με κόκκινο χιτώνα.
Πέρα από την θάλασσα
αγναντεύω κάθε Ιούνη την ζωή μου.
Πώς πέρασαν τα χρόνια μου
μέσα από θαλάσσια κύματα
ταξίδεψαν οι μέρες μου;
Συμπιέστηκαν σε Συμπληγάδες Πέτρες.
Χτυπήθηκαν σε βράχια,
μα ο ήλιος ο εντός μου
πάντα ανατολές μου έδινε
και πως να πιάνω τα γκέμια της ζωής
από παιδί μου έδειχνε.
Γενέθλιος μήνας ο Ιούνης
πάντα με βρίσκει σε μια θάλασσα
αγκαλιά με τη ζωή μου
να αφουγκράζομαι την ανάσα της
και πάντα να μου τάζει δώρο
ένα ακόμα Καλοκαίρι.
®️Βάσω Ιορδάνου Κοσμίδου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου