ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2019

ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ
 ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΤΗΣ ΠΟΙΗΤΡΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ, 
ΜΑΡΙΝΑΣ ΠΡΟΜΠΟΝΑ. 





Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΕΥΛΟΓΙΑ 
****************************
Η Αγάπη είναι ευλογία
έχει της ψυχής γενναιοδωρία
Σαν πανσέληνος γλυκά κοιμίζει
σαν τη θάλασσα μας ψιθυρίζει
σαν τον πλάτανο μας ξεκουράζει
σαν τη μάνα μας σφιχταγκαλιάζει

Η Αγάπη δεν είν' από πηλό
μα ένα άυλο χαμόγελο γλυκό

Η φωνή στο Φίλο χαρισμένη
Μια φωνή αδελφών αγαπημένη
Ένα θεώρημα με αποδείξεις
Δεν χωράει μίσους αποκλίσεις

Ένα δώρο απροσποίητο
δεν ποθεί ποτέ της το κακό

Δεν ζητάς για να σου την προσφέρουν
Τους γυρεύεις μα και σε γυρεύουν
Είναι Δώρο ανταποδοτικό
χωρίς στόχο μεροληπτικό

Αν στη δίνουν να την επιστρέφεις
τότε μόνο την Αγάπη έχεις

Χάρισε μου την, όπως στη χαρίζω
Μην μ' αφήνεις στον καιρό τον γκρίζο
Όταν μου τη στερείς εγώ δεν ξέρω
στη ζωή μου τι θα καταφέρω

Της Αγάπης το ιερό βιβλίο
έχει τις υπογραφές ημών των δύο

Χάρισε μου την Αγάπη πάλι
να την έχουμε στο προσκεφάλι
να μας τραγουδά ,να ψιθυρίζει:
η Αγάπη ευτυχίες χαρίζει...

Της Αγάπης το ιερό βιβλίο
έχει τις υπογραφές ημών των δύο
Μη μ' αφήνεις στον καιρό τον γκρίζο
Πες μου απ' την Αγάπη δεν χωρίζω...
Από την π.σ μου "ΦΩΣ"
Μαρίνα Ι. Προμπονά

1 σχόλιο:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    Με ιδιαίτερη χαρά και από ψυχής ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
    διαβάζω το ποίημά μου στο υπέροχο BLOOMINGWORD
    Ναι! Η Αγάπη είναι ευλογία! Ας γίνει παγκόσμια επιδημία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή