ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2018

ΕΝΑΣ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ 
ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ 
ΕΝΟΣ ΕΞΑΙΡΕΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ... 
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΟΥΣΟΥ 


ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ--το ποίημά μου-΄΄Μέσα μου...΄΄καλό 
και αισιόδοξο Σ/Κ στους εκλεκτούς φίλους του fasebook !!!!

Μέσα μου κατέγραψα τις επιθυμίες
βραδύκαυστες,χωρίς προφύλαξη.
Στο σούρουπο αναδύετο η γαλήνη
μ΄άσπρη εσάρπα κι΄ένας λαβύρινθος
λέξεων σαν ορθωμένος στρόβιλος
κατευθύνονταν προς εμένα,το μέλλον
αείφθογγον πρόφτασα να χαιρετίσω,
πριν κατευοδώσω τις έννοιες μου όλες,
λίγο πριν με σηκώσουν οι λέξεις,
-γήινα κύτταρα της λεξικής κοινωνίας-
η ορμέμφυτη κρίση,η παράκλητος,
κι ένα οξύ ρεύμα ικανοποίησης.

Χορωδία ψυχών ο χρόνος κι ένα τοπίο
φλέβας-απορίας-φανερωμένης,όπως
η χοάνη του πόνου παροτρύνει το λόγο.

Ο ίσκιος χάθηκε στη βλάστηση,
Ο βυθός ασπρογυαλίζει σήμερα,
Κι η πέρκα ξαναγνέθει το χορτάρι !!

Από το βιβλίο μου ΄΄Ελπίζω Στον Αείφθογγο Μέλλοντα΄΄
εκδ.ΔΡΟΜΩΝ --Αθήνα --2015 σελ 11..
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου