ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Παρασκευή 19 Μαΐου 2017

<<ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΩΜΑ>> 
ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΤΗΣ ΠΟΙΗΤΡΙΑΣ 
PIPINA ELLES 



Το Στεφάνωμα
Το στεφάνωμα ‘πρόσμενες…
Μαρμάρινη η πλάκα 
απάνω σου: 
ως ενός…
“εκπροσώπου των Oδυνών”!

Την ύστατη αναγνώριση
την σκέφτηκες σαν έφευγες 
και χαμογέλασες ειρωνικά:

“Ποιος θα με θυμηθεί
τώρα πια!”

Η ειρωνία σου, πικρή
τρικύμισε στα σωθικά, 
τα μέσα μου αφύπνισε!

Άκου τώρα γλυκέ μου
αόρατε:
Εγώ, θα σου πλέξω 
στέφανο παινάδι,
από ήλιο και χιόνι 
και θα σου τραγουδήσω 
τον απόδημο εκείνο σκοπό: 
του Γέρο-Δήμου
κι άλλους στίχους, 
απ’ εκείνους π’ αγάπησες.

Γιατί εγώ, 
όπως κι εσύ,
θα τό ‘θελα 
ένας παλιόφιλος 
να με χαϊδεύει 
στον ύπνο τον βαθύ
τον ατέρμονο.

Να μου τραγουδάει 
τραγούδια κουφά, 
καθισμένος 
στην ταφόπετρά μου!

Η μνήμη για την μνήμη 
αγαπημένε μου 
και παραμένει μνήμη
στη μνήμη 
όσων φέροντές την… 
επιζούνε!

©Πιπίνα Έλλη (Elles), Sydney, 20/5/'17

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου