ΜΕ ΑΓΑΠΗ ,ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΕΝΑΣ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ !


Τρίτη 19 Ιουλίου 2016

ΕΝΑ  ΩΡΑΙΟ ΠΟΙΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ- ΠΟΙΗΤΡΙΑ
ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΡΑΒΒΑΤΙΤΗ ΚΟΥΡΟΥΜΑΛΗ
ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ



"Ω ΑΧΕΡΩΝ"
Θλίβομαι Αχέρων,
Θλίβομαι...
Θαρρώ πως είναι 
η θλίψη μου πιότερο πικρή
κι από τα πικρά νερά σου,
δίχως χαρά εγώ,δίχως χαρά κι εσύ...
Κλαίω Αχέρων,
Κλαίω...
Κι είναι πιότερο μαύρα τα δάκρυά μου
απότα δικά σου τα νερά 
που ο Δίας καταράστηκε, 
καταραμένος εσύ 
καταραμένη κι εγώ. ...
Ω,τι πόνος, τι οδυρμός,
θρηνώ Αχέρων
κι είναι ο θρήνος μου πιότερο 
βροντόλαλος από του Κωκυτού
που χύνεται στα σπλάχνα σου
ωσάν το δηλητήριο στην ψυχή μου...
Καίγομαι Αχέρων,
Καίγομαι ωσάν τις φλόγες του
Πυριφλεγέθοντα που η πύρα τους
ως του Άδη φτάνει το βασίλειο. ..
Ω Αχέρων, έφτασε για μένα 
η στερνή η ώρα. ..
Να,να...Βλέπω τον ψυχοπομπό Ερμή
έρχεται να με πάρει στον Χάροντα
να παραδώσει την ψυχή μου,
και σαν η διαδρομή τελειώσει 
στου Άδη το Βασίλειο να φτάσω 
το καταραχνιασμένο...
Ω Αχέρων, πόσο απελπισμένος 
να'σαι από όλα τ'αρσενικά 
που ο γέροντας νεκροπομπός
σου μάζεψε στα σπλάχνα...
Τόσο που είδες γυναίκα όμορφη 
και ζήλεψες να τηνε καταπιείς....
Ω Αχέρων, κλείνω τα μάτια. ...
Αντίο λεύκες λυγερές 
αντίο ιτιές καρποτινάχτρες,
οι πύλες του Άδη με ρουφούν
στον κάτω κόσμο να με πάνε...
Ω νιάτα μου!!!!!!!
Γεωργία κραββαριτη Κουρούμαλη
19-7-2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου